Dino Städ lägger all fokus på sina kunder

Vilka är vi?


Dino Städ hjälper hundratals kunder i Göteborgområde med hemstädning och kontorsstädning varje dag. Idag är vi ett effektivt team med kvalificerad och utbildad städpersonal som sätter kunden i centrum. Vår ambition är att ge våra kunder en enklare vardag.För att skona naturen arbetar vi ständigt med att förbättra vårt miljöarbete. Det gör vi bland annat genom att använda miljövänliga medel, organisera våra transporter och sortera vårt avfall. Och kräver vi samma insats från våra underleverantörer. Kort sagt, vi bryr oss på riktigt!

Våra medarbetare är vår viktigaste tillgång

Vår personal är vår styrka. Många i personalen har arbetat hos oss i flera år och trivs bra med sitt jobb. Det är vi både stolta och glada över. När vi rekryterar ny personal sätter vi extra stort värde på pålitlighet och ansvarskänsla. I rekryteringsprocessen är vi också noggranna med att kontrollera kunskaper och tidigare referenser. Varje ny person vi anställer får en introduktion i sina nya arbetsuppgifter och en ordentlig utbildning som bland annat innefattar städteknik och miljöhänsyn.



Du som kund -

Du som kund är alltid i fokus. Det är viktigt för oss att du är helt nöjd med din upplevelse av oss och de tjänster vi utför. Därför lämnar vi en “Nöjd-kund-garanti”. Om du inte är nöjd med vår städning kan du kontakta oss inom 3 dagar för att få en rättelse av städningen. Garantin omfattar dock inga övriga ersättningar.

Trygghet och säkerhet framför allt

Det är en självklarhet att du ska känna dig bekväm och helt trygg när ni anlitar oss för våra tjänster. Alla våra medarbetare väljs omsorgsfullt ut med hänsyn till lämplighet och servicekänsla. De har erfarenhet inom branschen och arbetar både professionellt och ambitiöst mot uppsatta krav. I samband med att anställningen påbörjas tecknas ett sekretessavtal.


Vårt mål

Vårt mål är att leverera tjänster av högsta kvalitet. Som ett led i det arbetet försöker vi hela tiden utveckla våra arbetsmetoder på ett sätt som gagnar både kunder och medarbetare. Vår ambition är att ständigt förbättra arbetsvillkoren för vår personal.

Kvalitet och garanti

Vi har höga kvalitetskrav och utför alla uppdrag med stor noggrannhet. Kvalitetssäkringar utförs fortlöpande samtidigt som vi för en öppen dialog med alla våra kunder.

Som abonnemangskund får du alltid samma betrodda lokalvårdare som utför arbetet. Du får också samma kontaktperson för att besvara eventuella frågor och hjälpa dig vid övriga önskemål eller ombokningar.

Vid hanteringen av larm, nycklar, portkoder och privat information följer vi tydliga säkerhetsrutiner. Vi har även tillgång till säkerhetsskåp vid dagens slut. Som en del i vårt kvalitetsarbete samarbetar vi med SFF, Svenska Stöldskyddsföreningen. Här innefattas en säkerhetsrutin att de nycklar som kvitteras ut fästs tillsammans med en personlig säkerhetsbricka.

Tvecka inte att höra av er om du har några funderingar kring våra tjänster.

Vår  TEAM

Dino

Arbetsledare

Maya

Administrativ

Erik

Revisor

unsplash